سر فصل های دوره

  • فصل اولتفکر کارآفرینانه و مدل کسب و کار (MBA)

    یکی از مواردی که برای شما به عنوان یک مدیر موفق الزامی است، داشتن تفکر کارآفرینانه و همچنین شناخت انواع مدل‌‎های کسب و کار است. شما در این فصل با مواردی نظیر دید بهتر فرصت‌ها، ریسک‌پذیری، صبر و ... آشنا می‌شوید. همچنین شناخت انواع مدل‌های کسب و کار به شما این امکان را می‌دهد که بهترین مدل را براساس شرایط و نیاز خود انتخاب کنید.

  • فصل دومسرمایه‌گذاری خطرپذیر (MBA)

    سرمایه‌گذاری خطرپذیر عبارت است از تأمین سرمایه لازم برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای نوپا (استارت آپ) و کارآفرین. همانطور که از تعریف مشخص است، یک مدیر موفق برای رشد و پیشرفت بیشتر کسب و کار خود و یا شروع یک کشب و کار موفق، نیازمند دانش درخصوص روش‌های جذب سرمایه و یا افزایش سرمایه است. به همین دلیل ما در این دوره آموزشی برای شما عزیزان به این مهم خواهیم پرداخت.

  • فصل سوماستراتژی پیشرفته کسب و کار (MBA)

    یکی از مهمترین مواردی که یک مدیر باید دانش و مهارت لازم را داشته باشد، بحث انتخاب بهترین استراتژی برای کسب و کار است. شناخت انواع استراتژی‌ها و همچنین توانایی انتخاب بهترین مورد با توجه به شرایط کسب و کار خودتان، یکی از مواردی است که ما در این دوره آموزشی به شما تدریس خواهیم کرد.

  • فصل چهارهوش کسب و کار (MBA)

    مفهوم هوش کسب و کار یا business intelligence فرآیندی است که در آن شرکت‌ها از استراتژی‌ها و فناوری‌ها برای تجزیه و تحلیل داده‌های موجود و تاریخی استفاده می‌کنند تا بتوانند بهترین تصمیم‌های استراتژیک را اتخاذ کنند و به مزیت رقابتی دست یابند. با توجه به این توضیحات، اهمیت آموزش این فصل خیلی بالاتر می‌رود. به همین دلیل ما در این دوره ترکیبی، به این مهم می‌پردازیم.

  • فصل پنجتحلیل رفتارمصرف کننده (DBA)

    یکی از موارد مهمی که یک مدیر برای افزایش فروش و پیشرفت کسب و کار خود نیاز دارد، توانایی تحلیل رفتار خریدار و مصرف‌کننده است. اگر شما توانایی لازم برای تحلیل رفتار مصرف‌کننده را نداشته باشید، هیچوقت نمی‌توانید مشکلات مسیر خود را یافته و فروش خود را بیشتر کنید.

  • فصل ششتحلیل اقتصاد بین الملل (DBA)

    شما باید به عنوان یک مدیر باتجربه و خبره، توانایی تحلیل مسائل و بازارهای اقتصادی را داشته باشید. یکی از مواردی که باعث رشد یک کسب و کار می‌شود، ورود به بازارهای بین‌المللی است که این مورد قطعا به توانایی تحلیل درست نیاز دارد. به همین دلیل است که ما در این دوره ترکیبی، دانش مورد نیاز برای تحلیل اقتصاد بین‌الملل رو آموزش می‌دهیم.

  • فصل هفتتصمیم‌گیری برای مدیران (DBA)

    شما باید به عنوان یک مدیر خبره، توانایی تصمیم‌گیری درست و به موقع براساس شرایط و نیاز کسب و کار خود را داشته باشید. یکی از مهمترین نیازهای یک مدیر، توانایی تصمیم‌گیری در شرایط بحرانی است. به همین دلیل ما در این دوره ترکیبی، نحوه درست تصمیم گیری برای مدیران را به شما تدریس خواهیم کرد.

دوره ترکیبی MBA & DBA

  1. آیا به دنبال تعیین چشم‌اندازهای شخصی در شروع مسیر و راه‌اندازی کسب‌وکار نو هستید؟
  2. آیا خواستار تغییر تفکر و نگرش در تصمیم‌سازی و روابط کاری هستید؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا “بله” است، پس این دوره ترکیبی مناسب شما طراحی شده است!

همانطور که می‌دانید، آموزش‌های دوره MBA یک راهکار عالی برای گسترش کار در تمامی حوزه‌های شغلی است؛ ازاین‌رو این دوره برای کسانی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار خود در دنیای پر رقابت امروزی هستند، بهترین گزینه است.

همچنین دوره DBA به مدیران، کارآفرینان، مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، صاحبان موفق کسب‌وکارها و کارشناسان ارشد باانگیزه کمک می‌کند تا دانش خود را در میدان عمل اجرا کرده و مدیریت کسب‌وکار خود را به سمت‌وسوی مدرن و کارآمد پیش ببرند. در نهایت براساس نیاز بازار و برای راحتی شما عزیزان، الزینو با همکاری با دانشگاه پیام نور، دوره‌ای از ترکیب MBA و DBA را برگزار می‌کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این دوره ترکیبی می‌پردازیم.

ویژگی دوره ترکیبی MBA & DBA دانشگاه پیام نور چیست؟

دانشگاه پیام نور در طرحی نوآورانه، اقدام به برگذاری دوره ترکیبی MBA و DBA کرده است. در این طرح شما با صرف زمان حداقلی، به دو مدرک معتبر و قابل ترجمه در سطح جهانی دست پیدا می‌کنید. تمام مدارک به صورت دانشگاهی و با ریز نمرات ارائه خواهند شد. همچنین تمام سرفصل‌های ارائه شده در این دوره ترکیبی، منطبق با سرفصل‌های جهانی است.

این دوره ترکیبی، در 3 سرویس متنوع ارائه شده است که با توجه به نیاز خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. پس این فرصت را از دست ندهید و در این دوره ترکیبی ثبت‌نام کنید.

مشاهده بیشتر بستن
خرید نقدی

سرویس شماره 1

مهمترین سرمایه هر شخص، زمان است. با انتخاب این سرویس، سرمایه خود را حفظ کنید.
تومان۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ویژگی‌های پکیج:
۷ ماه

سرویس شماره 2

فنی و حرفه‌ای سازمان جهانی است. با گسب گواهینامه این سازمان، از مزایای آن بهره‌مند شوید.
تومان۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ویژگی‌های پکیج:
۷ ماه
کسب مدرک مهارتی از سازمان فنی حرفه‌ای
دریافت جواز کسب
دریافت وام اشتغال‌زایی

سرویس شماره 3

امکان تدریس و همکاری با دانشگاه و موسسات آموزشی، جذاب‌ترین ویژگی این سرویس است.
تومان۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
ویژگی‌های پکیج:
۷ ماه
کسب مدرک مهارتی از سازمان فنی حرفه‌ای
دریافت جواز کسب
دریافت وام اشتغال‌زایی
همکاری با دانشگاه در طرح‌های آموزشی و کسب درآمد
دریافت کارت مربیگری
امکان تدریس و برگزاری دوره

  • مشاهده جزئیات
خرید اقساطی

  • مشاهده جزئیات

  • مشاهده جزئیات

  • مشاهده جزئیات
مشاوره با کارشناسان ما

پاسخ سوالات متداول دوره ترکیبی MBA & DBA

  • دوره آموزشی مدیریت کسب و کار (MBA) چیست؟

    این دوره به صورت کاربردی و عملیاتی برای آموزش مهارت‌ها و اصول مدیریت حرفه‌ای برای مدیران طراحی گردیده است. در دوره MBA تمرکز روی یادگیری دانش بنیادین مدیریت و به دست آوردن درک بهتر و دید کلی نسبت به کسب و کار است.
    تربیت و آموزش نیروی متخصص به‌عنوان مدیر در جایگاه‌های مختلف کسب‌وکار هدف دوره‌های MBA است. از ابتدا، این دوره به‌منظور تبدیل سیستم مدیریت سنتی به مدرن شکل‌گرفته است. این تفکر سیستمی با به‌کارگیری تکنولوژی و امکانات امروزی و همچنین با استفاده از شیوه‌های نوین آموزش داده می‌شود.

  • دوره دکتری مدیریت کسب و کار (DBA) چیست؟

    دوره مدیریت اجرایی یا همان DBA یکی از برترین سطوح آموزشی مدیریت برای مدیران سازمان‌ها است. مدیران با شرکت در این دوره می‌آموزند که چگونه مدیریت کسب و کار خود را از حالت سنتی خارج کرده و به سمت مدیریت مدرن و رهبری سازمان سوق دهند. مدیران با شرکت در دوره DBA مهارت‌های مدیرتی خود را ارتقا بخشیده و سازمان خود را در بستری مدرن، هدایت و سازماندهی می‌کنند.

  • دریافت مدرک فنی حرفه‌ای بعد از اتمام این دوره به چه معناست؟

    این دوره دقیقا منطبق با دوره‌های سازمان فنی حرفه‌ای و سازمان ILO هست و شما همزمان با مدرک BA پیام نور ، گواهی رسمی سازمان فنی حرفه‌ای هم دریافت می‌کنید. از آنجا که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارتباط نزدیکی با سازمان جهان کار دارد، کلیه مدارک صادر شده از سوی این سازمان مورد تایید سازمان جهانی کار است.
    بنابراین این مدارک از اعتبار بین‌المللی برخوردار هستند و در کلیه کشورهای جهان قابل ترجمه و استعلام خواهند بود. این موضوع یک مزیت بزرگ برای افرادی به حساب می‌آید که به دنبال مهاجرت کاری به سایرکشورهای جهان هستند.

  • مزایای دریافت کارت مربیگری چیست؟

    در پایان دوره بعد از دریافت مدرک، از طرف سازمان فنی و حرفه ای به شما کارت مربیگری اعطا خواهد شد. با این کارت می‌توانید برای تدریس، آموزش و برگذاری دوره‌های مرتبط با حوزه تحصیل خود، طرف قرارداد مراکز آموزشی و حتی دانشگاه پیام نور شوید.

  • این دوره برای چه افرادی مناسب نیست؟

    1. افرادی که توان مدیریتی ندارند.
    2. کسانی که همیشه می‌خواهند یک کارمند ساده باقی بمانند.
    3. افرادی که از چالش‌ها و مشکلات شغلی فرار می‌کنند.
    4. کسانی که ارتقا شغلی، مالی و اجتماعی برای آن‌ها اهمیتی ندارد.

  • آیا می‌توان با کسب این مدارک مهاجرت کرد؟

    بله 100%. این مدارک دارای ریز نمرات و کاملا قابل ترجمه هستند و بسیاری از افراد برای مهاجرت این روش را انتخاب می‌کنند. همچنین این مدارک مورد تایید سازمان جهانی Wes هستند.

  • آیا می‌توان با این مدارک آموزشگاه تاسیس کرد؟

    بله. چون این مدارک به همراه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای اعطا می‌شوند، در نتیجه می‌توانید به کمک آن مدرک، آموزشگاه خود را تاسیس کنید.

  • آیا امکان تطبیق این واحدها با واحدهای مقاطع در خارج کشور وجود دارد؟

    بله شما با دریافت این مدارک به طور مثال می‌توانید یک دوره کارشناسی ارشد را در خارج کشور به جای 2 سال، در 1 سال به اتمام برسانید. یا در مقطع کارشناسی و دکتری به جای 4 سال، مدرک خود را در 2 سال کسب کنید.

  • آیا در حال حاضر امکان این تطبیق‌سازی در داخل ایران نیز وجود دارد؟

    در حال حاضر طرح تطبیق‌سازی واحدها برای وزارت علوم ایران نیز ارسال شده و در حال بررسی است. ممکن است در پایان دوره، بتوانید از همین مزیت در ایران هم استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.