سر فصل های دوره

  • فصل اولمدیریت استراتژیک (DBA)

    تمامی مدیران، باید توانایی بررسی شرایط بحرانی و همچنین نحوه درست مدیریت استراتژیک را داشته باشند. خیلی از اوقات شرایط یک کسب و کار به حالتی می‌رسد که نیاز است مدیر، بهترین استراتژی را در نظر گیرد. پس توانایی مدیریت استراتژیک یک ویژگی مهم برای یک مدیر است و ما در این فصل به بررسی این مهم می‌پردازیم.

  • فصل دومآینده پژوهی (DBA)

    آینده‌پژوهی شامل همه تلاش‌هایی است که با جستجوی منابع، الگوها و ... به برنامه‌ریزی برای آینده می‌پردازد. همانطور که از تعریف پیداست، هر مدیر باید آینده کسب و کار خود را بررسی کرده و بهترین مسیر را براساس شرایط درنظر بگیرد. ما در این فصل به آینده پژوهی پرداخته و این مورد را برای شما به بهترین حالت تدریس می‌کنیم.

  • فصل سوممدیریت پیشرفته منابع انسانی (DBA)

    هر مدیری برای پیشرفت کسب و کار خود، به یک تیم قوی و با انگیزه نیاز دارد. نحوه درست مدیریت منابع انسانی، یکی از مواردی است که خیلی می‌تواند روی پیشبرد اهداف سازمان تاثیرگذار باشد. ما در این دوره ترکیبی، به این مهم پرداخته و بهترین روش‌های مدیریت پیشرفته منابع انسانی را به شما آموزش خواهیم داد.

  • فصل چهاراستراتژی‌های بازاریابی (DBA)

    یکی از مواردی که خیلی روی معرفی کسب و کار و محصول و افزایش فروش یک برند تاثیرگذار است، بحث انتخاب درست استراتژی‌های بهینه و مناسب شرایط برای روند بازاریابی است. قطعا شما با دانش کافی نسبت به بهترین استراتژی‎‌های بازاریابی، می‌تواند روند رشد کسب و کار خود را بهبود بخشید. به همین دلیل ما در این فصل به این نکته مهم خواهیم پرداخت.

  • فصل پنجتصمیم‌گیری مدیران در شرایط عدم قطعیت (Post DBA)

    یکی از مهمترین نکات برای یک مدیر موفق، توانایی تصمیم‌گیری درست و به موقع است. مخصوصا اگر یک کسب و کار در شرایط بحرانی و یا نامشخص باشد، نیازمند توانایی تصمیم‌گیری است. به همین دلیل در این فصل به نحوه درست تصمیم‌گیری در شرایط مختلف می‌پردازیم.

  • فصل ششاصول مسئله یابی و حل مسئله (Post DBA)

    یکی از توانمندی‌های موردنیاز یک مدیر، توانایی حل چالش‌ها و مسائل مختلف است. شما باید به عنوان یک مدیر توانایی مقابله با مشکلات مختلف و همچنین تحلیل شرایط را دارا باشید. این فصل دقیقا همان چیزی است شما به آن نیاز دارید.

  • فصل هفتشناخت رفتار سازمانی (Post DBA)

    مطالعه موردی در حوزه رفتار سازمانی و منابع انسانی، یکی از مواردی است که یک مدیر باید در آن تجربه داشته باشد. شما برای رسیدن به پیشرفت کسب و کار خود، نیازمند یک تیم با تجربه و متعهد هستید و برای رسیدن به این تیم، باید توانایی لازم برای برقراری ارتباط با کارمندان خود را داشته و همچنین انواع رفتارهای سازمانی را بشناسید.

دوره ترکیبی Post DBA و DBA

نداشتن زمان کافی برای دریافت مدارک MBA تا Post DBA همیشه چالشی بزرگ پیش روی فعالان حوزه مدیریت و صاحبان کسب و کار بوده است. دانشگاه پیام نور در طرحی جذاب و مبتکرانه اقدام به برگذاری دوره ترکیبی MBA تا Post DBA کرده است. کل زمان برگذاری این دوره 12 ماه است و شما در پایان دوره مدارک دانشگاهی معتبر و قابل ترجمه دریافت می‌کنید.

  1. آیا شما هم مانند بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار، با چالش‌های مدیریتی در کسب و کار خود روبه‌رو هستید؟
  2. آیا به‌عنوان یک مدیر، به دنبال تحول در سیاست‌های مدیریتی خود هستید؟
  3. آیا شما نیز به دنبال راهی برای افزایش راندمان کاری و بازدهی بیشتر هستید؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا “بله” است، پس این دوره ترکیبی مناسب شما طراحی شده است!

همانطور که می‌دانید، دوره تخصصی و حرفه‌ای پست دکترای مدیریت کسب و کار (Post DBA) تمامی علوم مدیریتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این دوره شانس ورود شما به دنیای مدیران رده بالا و حرفه‌ای را افزایش می‌دهد. مدرک این دوره تخصصی 85% تغییر شغل و ارتقا کسب و کار را برای فارغ‌التحصیلان تسهیل کرده است و بیش از 97% از فارغ‌التحصیلان دوره Post DBA نیز پیشنهادات شغلی و فرصت‌های کاری عالی را به صورت تمام وقت، تنها در مدت زمان 6 ماه پس از اتمام دوره دریافت کرده‌اند.

همچنین دوره DBA به مدیران، کارآفرینان، مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها و شرکت‌ها، صاحبان موفق کسب‌وکارها و کارشناسان ارشد باانگیزه کمک می‌کند تا دانش خود را در میدان عمل اجرا کرده و مدیریت کسب‌وکار خود را به سمت‌وسوی مدرن و کارآمد پیش ببرند. در نهایت براساس نیاز بازار و برای راحتی شما عزیزان، الزینو با همکاری با دانشگاه پیام نور، دوره‌ای از ترکیب Post DBA و DBA را برگزار می‌کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این دوره ترکیبی می‌پردازیم.

ویژگی‌های دوره ترکیبی DBA و Post DBA دانشگاه پیام نور چیست؟

دانشگاه پیام نور در طرحی نوآورانه، اقدام به برگذاری دوره ترکیبی Post DBA و DBA کرده است. در این طرح شما با صرف زمان حداقلی، به دو مدرک معتبر و قابل ترجمه در سطح جهانی دست پیدا می‌کنید. تمام مدارک به صورت دانشگاهی و با ریز نمرات ارائه خواهند شد. همچنین تمام سرفصل‌های ارائه شده در این دوره ترکیبی، منطبق با سرفصل‌های جهانی است. این دوره ترکیبی، در 3 سرویس متنوع ارائه شده است که با توجه به نیاز خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. پس تا قبل از اتمام ظرفیت، در این دوره ترکیبی ثبت‌نام کنید.

مشاهده بیشتر بستن
خرید نقدی

سرویس شماره 1

مهمترین سرمایه هر شخص، زمان است. با انتخاب این سرویس، سرمایه خود را حفظ کنید.
تومان۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰
ویژگی‌های پکیج:
۷ ماه

سرویس شماره 2

فنی و حرفه‌ای سازمانی جهانی است. با کسب گواهینامه این سازمان، از مزایای آن بهره‌مند شوید.
تومان۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰
ویژگی‌های پکیج:
۷ ماه
کسب مدرک مهارتی از سازمان فنی حرفه‌ای
دریافت جواز کسب
دریافت وام اشتغال‌زایی

سرویس شماره 3

امکان تدریس و همکاری با دانشگاه و موسسات آموزشی، جذاب‌ترین ویژگی این سرویس است.
تومان۳۶۰,۰۰۰,۰۰۰
ویژگی‌های پکیج:
۷ ماه
کسب مدرک مهارتی از سازمان فنی حرفه‌ای
دریافت جواز کسب
دریافت وام اشتغال‌زایی
همکاری با دانشگاه در طرح‌های آموزشی و کسب درآمد
دریافت کارت مربیگری
امکان تدریس و برگزاری دوره

  • مشاهده جزئیات
خرید اقساطی

  • مشاهده جزئیات

  • مشاهده جزئیات

  • مشاهده جزئیات
مشاوره با کارشناسان ما

پاسخ سوالات متداول دوره ترکیبی Post DBA و DBA

  • دریافت مدرک فنی حرفه‌ای بعد از اتمام این دوره به چه معناست؟

    این دوره دقیقا منطبق با دوره‌های سازمان فنی حرفه‌ای و سازمان ILO هست و شما همزمان با مدرک BA پیام نور ، گواهی رسمی سازمان فنی حرفه‌ای هم دریافت می‌کنید. از آنجا که سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارتباط نزدیکی با سازمان جهان کار دارد، کلیه مدارک صادر شده از سوی این سازمان مورد تایید سازمان جهانی کار است.
    بنابراین این مدارک از اعتبار بین‌المللی برخوردار هستند و در کلیه کشورهای جهان قابل ترجمه و استعلام خواهند بود. این موضوع یک مزیت بزرگ برای افرادی به حساب می‌آید که به دنبال مهاجرت کاری به سایرکشورهای جهان هستند.

  • مزایای دریافت کارت مربیگری چیست؟

    در پایان دوره بعد از دریافت مدرک، از طرف سازمان فنی و حرفه ای به شما کارت مربیگری اعطا خواهد شد. با این کارت می‌توانید برای تدریس، آموزش و برگذاری دوره‌های مرتبط با حوزه تحصیل خود، طرف قرارداد مراکز آموزشی و حتی دانشگاه پیام نور شوید.

  • چرا باید در دوره ترکیبی Post DBA و DBA شرکت کنیم؟

    امروزه برای تضمین موفقیت تجاری داشتن دارایی و تخصص کافی نیست. چرا که موفقیت در سازمان‌های تجاری مستلزم داشتن مدیری خبره و حرفه‌ای است. مدیرانی که تجربه و تبحر کافی برای رویارویی با بحران‌های اقتصادی دنیای امروز را داشته باشند. از‌این‌رو مدیران ارشد با تهیه این دوره می‌توانند گوی سبقت را از سایرین بربایند و دانش‌های مدیریتی و مهارت‌های کاربردی خود را به‌روز کنند.
    در این طرح شما با صرف زمان حداقلی، به دو مدرک معتبر و قابل ترجمه در سطح جهانی دست پیدا می‌کنید. تمام مدارک به صورت دانشگاهی و با ریز نمرات ارائه خواهند شد. همچنین تمام سرفصل‌های ارائه شده در این دوره ترکیبی، منطبق با سرفصل‌های جهانی است. همچنین این دوره ترکیبی، در 3 سرویس متنوع ارائه شده است که با توجه به نیاز خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید.

  • دوره ترکیبی Post DBA و DBA مناسب چه افرادی است؟

    1. مدیران ارشد و مدیران اجرایی
    2. مدیران عامل شرکت‌ها
    3. فارغ‌التحصیلان رشته و دوره‌های MBA
    4. دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در دیگر رشته‌ها
    5. صاحبان کسب و کارهای نوین و نوپا
    6. مشاوران حیطه مدیریت و کسب و کار
    7. علاقمندان به کار اجرایی، آموزش و تحقیق و پژوهش در حوزه مدیریت

  • آیا می‌توان با کسب این مدارک مهاجرت کرد؟

    بله 100%. این مدارک دارای ریز نمرات و کاملا قابل ترجمه هستند و بسیاری از افراد برای مهاجرت این روش را انتخاب می‌کنند. همچنین این مدارک مورد تایید سازمان جهانی Wes هستند.

  • آیا می‌توان با این مدارک آموزشگاه تاسیس کرد؟

    بله. چون این مدارک به همراه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای اعطا می‌شوند، در نتیجه می‌توانید به کمک آن مدرک، آموزشگاه خود را تاسیس کنید.

  • آیا امکان تطبیق این واحدها با واحدهای مقاطع در خارج کشور وجود دارد؟

    بله شما با دریافت این مدارک به طور مثال می‌توانید یک دوره کارشناسی ارشد را در خارج کشور به جای 2 سال، در 1 سال به اتمام برسانید. یا در مقطع کارشناسی و دکتری به جای 4 سال، مدرک خود را در 2 سال کسب کنید.

  • آیا در حال حاضر امکان این تطبیق‌سازی در داخل ایران نیز وجود دارد؟

    در حال حاضر طرح تطبیق‌سازی واحدها برای وزارت علوم ایران نیز ارسال شده و در حال بررسی است. ممکن است در پایان دوره، بتوانید از همین مزیت در ایران هم استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.